czwartek, 5 maja 2011

Cześć wiecie coś szperałam po blogach i...










O! A to ja! Avatar nr 2 =D







































Pamiętacie jak Katara powiedziała Aangowi, żeby ucałował Zuko? ;D









A tutaj musiałam zobaczyć na takiej samej (identyczne ustawienie itd) twarzy, czy Zuko wygląda w innej fryzurze całkiem inaczej tylko przez włosy, czy może twarz też mu się zmieniła.. ale jak widać to tylko fryzura :)(Sorki za krzywy rysunek, ale jakos trudno mi rysować w paincie ;p)




A tutaj są w kociej formie xd Jakoś ostatnio w googlach natrafiłam na malutenkie zdjęcie i właśnie tam były koty przerobione na postacie z Avatara to zachciało mi sie też takie zrobić :P





Znacie jakieś strony gdzie są  różne komiksy z Avatara??









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz